OhMyTian - Guild Forum

Official Forum of OhMyTian guild in Venus server Channel 21
 
HomePortalFAQRegisterLog in
Latest topics
July 2018
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar
Top posters
Nana
 
stevenxsteve
 
DestinyZEX
 
juju~~~
 
SmartButStupiD
 
SoulBlader
 
crazyhour
 
xXSacredXx
 
TheCatz
 
Ariya
 
Affiliate Links
 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 Guild Outing on 27/3/09

Go down 
AuthorMessage
Nana
Admin
Admin
avatar

Posts : 566
Join date : 2009-02-16
Location : Singapore

Character sheet
Name: Nana
Experience:
151/170  (151/170)
Class: Wizard

PostSubject: Guild Outing on 27/3/09   Sun 29 Mar 2009, 8:55 pm

Hey guys,

OhMyTian & REACT & TearsOfBlood

have decided to organise a guild outing on Friday 27/3/09,

*dinner
@ Cityhall (meet between 5.30-6pm)*

P/s: This outing applies to people in Singapore

Attendees:

  1. Derae
  2. Bang2
  3. Nana
  4. EspadaNeo
  5. warceta
  6. DestinyZEX
  7. Zhihao

_________________


OhMyTian Guild site @ http://ohmytian.forumotion.net


Last edited by [VGM]Nana on Mon 20 Apr 2009, 6:47 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://fourteenjanuaryy.blogspot.com
Nana
Admin
Admin
avatar

Posts : 566
Join date : 2009-02-16
Location : Singapore

Character sheet
Name: Nana
Experience:
151/170  (151/170)
Class: Wizard

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Sun 29 Mar 2009, 8:57 pm

And so, these are the edited photos taken during the guild outing~ xD

silent Laughing queen











ENJOY! (:



_________________


OhMyTian Guild site @ http://ohmytian.forumotion.net
Back to top Go down
http://fourteenjanuaryy.blogspot.com
bang2

avatar

Posts : 1
Join date : 2009-02-19

Character sheet
Name:
Experience:
170/170  (170/170)
Class:

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Sun 29 Mar 2009, 10:45 pm

nice nice.. more outing soon.. cheers!!!!
Back to top Go down
stevenxsteve
Member
Member
avatar

Posts : 98
Join date : 2009-03-21
Location : Penang, Malaysia

Character sheet
Name: StevX
Experience:
160/170  (160/170)
Class: ForceBlader

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Mon 30 Mar 2009, 2:10 am

LOL...i wish i was there T^T
Back to top Go down
Nana
Admin
Admin
avatar

Posts : 566
Join date : 2009-02-16
Location : Singapore

Character sheet
Name: Nana
Experience:
151/170  (151/170)
Class: Wizard

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Mon 30 Mar 2009, 2:38 am

bang2 wrote:
nice nice.. more outing soon.. cheers!!!!

LOL why ur siggy put so high? what thing so high? rofl

_________________


OhMyTian Guild site @ http://ohmytian.forumotion.net
Back to top Go down
http://fourteenjanuaryy.blogspot.com
Nana
Admin
Admin
avatar

Posts : 566
Join date : 2009-02-16
Location : Singapore

Character sheet
Name: Nana
Experience:
151/170  (151/170)
Class: Wizard

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Mon 30 Mar 2009, 2:38 am

stevenxsteve wrote:
LOL...i wish i was there T^T

LOL come sg lor! hahaha

_________________


OhMyTian Guild site @ http://ohmytian.forumotion.net
Back to top Go down
http://fourteenjanuaryy.blogspot.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Mon 30 Mar 2009, 3:55 am

i also wan > <
Back to top Go down
Nana
Admin
Admin
avatar

Posts : 566
Join date : 2009-02-16
Location : Singapore

Character sheet
Name: Nana
Experience:
151/170  (151/170)
Class: Wizard

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Mon 30 Mar 2009, 3:59 am

Kurapica wrote:
i also wan > <

wan what? o.o

_________________


OhMyTian Guild site @ http://ohmytian.forumotion.net
Back to top Go down
http://fourteenjanuaryy.blogspot.com
xXSacredXx

avatar

Posts : 13
Join date : 2009-02-19

Character sheet
Name:
Experience:
170/170  (170/170)
Class:

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Mon 30 Mar 2009, 5:49 am

Nana wrote:
Kurapica wrote:
i also wan > <

wan what? o.o

i also wan ><

nvr make it to the outing ><
Back to top Go down
Nana
Admin
Admin
avatar

Posts : 566
Join date : 2009-02-16
Location : Singapore

Character sheet
Name: Nana
Experience:
151/170  (151/170)
Class: Wizard

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Mon 30 Mar 2009, 6:04 am

xXSacredXx wrote:
Nana wrote:
Kurapica wrote:
i also wan > <

wan what? o.o

i also wan ><

nvr make it to the outing ><

lol next time better make it ah~

_________________


OhMyTian Guild site @ http://ohmytian.forumotion.net
Back to top Go down
http://fourteenjanuaryy.blogspot.com
xXSacredXx

avatar

Posts : 13
Join date : 2009-02-19

Character sheet
Name:
Experience:
170/170  (170/170)
Class:

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Mon 30 Mar 2009, 4:39 pm

Nana wrote:
xXSacredXx wrote:
Nana wrote:
Kurapica wrote:
i also wan > <

wan what? o.o

i also wan ><

nvr make it to the outing ><

lol next time better make it ah~

i sure will xD
Back to top Go down
stevenxsteve
Member
Member
avatar

Posts : 98
Join date : 2009-03-21
Location : Penang, Malaysia

Character sheet
Name: StevX
Experience:
160/170  (160/170)
Class: ForceBlader

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Mon 30 Mar 2009, 5:54 pm

lol malaysia so many country ... want organize also head ache la

so many ppl from different area.....unlike Singapore a stand alone country how wonderful


p/s zh ah eat more abit la , ure the skinniest among them all
Back to top Go down
SoulBlader
Member
Member
avatar

Posts : 41
Join date : 2009-04-07
Location : Kuala Lumpur

Character sheet
Name:
Experience:
170/170  (170/170)
Class:

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Tue 07 Apr 2009, 11:59 pm

lol zh skinny meh?? me how liao 0o????


ya ya i agree i also wanna go sg de @@' waiting for planning project at sentosa there^^


hope to see u guys at sg^^

XOXO
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 12:15 am

waseh.. fly to sg for wat.. come malaysian's guild outing first only go sg de ma hahaha
Back to top Go down
SoulBlader
Member
Member
avatar

Posts : 41
Join date : 2009-04-07
Location : Kuala Lumpur

Character sheet
Name:
Experience:
170/170  (170/170)
Class:

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 12:18 am

I agree cheers hahah lai KL ^^ muahahah
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 12:28 am

agree ur head la.. earlier u just say cna't go =P
Back to top Go down
SoulBlader
Member
Member
avatar

Posts : 41
Join date : 2009-04-07
Location : Kuala Lumpur

Character sheet
Name:
Experience:
170/170  (170/170)
Class:

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 12:32 am

same date meh 0o??
sorry my bad =D
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 12:39 am

lol... maybe we organise another one at a later date lor haha
Back to top Go down
Nana
Admin
Admin
avatar

Posts : 566
Join date : 2009-02-16
Location : Singapore

Character sheet
Name: Nana
Experience:
151/170  (151/170)
Class: Wizard

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 12:42 am

O.o

_________________


OhMyTian Guild site @ http://ohmytian.forumotion.net
Back to top Go down
http://fourteenjanuaryy.blogspot.com
SoulBlader
Member
Member
avatar

Posts : 41
Join date : 2009-04-07
Location : Kuala Lumpur

Character sheet
Name:
Experience:
170/170  (170/170)
Class:

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 12:46 am

sure np bring sum girls intro me.. im single liao xD ahakakakak
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 12:47 am

nana .. waihoe n me are organising guild outing at kl soon =P need to put up notice here? hahaha
Back to top Go down
SoulBlader
Member
Member
avatar

Posts : 41
Join date : 2009-04-07
Location : Kuala Lumpur

Character sheet
Name:
Experience:
170/170  (170/170)
Class:

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 12:48 am

when la my ra ra dear? xD kl rite?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 12:59 am

lol see lor.. for now its 22 april.. unless waihoe wanna change date? maybe we have another one at june or july la.. after i come back from kuching =P
Back to top Go down
Nana
Admin
Admin
avatar

Posts : 566
Join date : 2009-02-16
Location : Singapore

Character sheet
Name: Nana
Experience:
151/170  (151/170)
Class: Wizard

PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   Wed 08 Apr 2009, 1:13 am

Kurapica wrote:
nana .. waihoe n me are organising guild outing at kl soon =P need to put up notice here? hahaha

Post lor. lols

_________________


OhMyTian Guild site @ http://ohmytian.forumotion.net
Back to top Go down
http://fourteenjanuaryy.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Guild Outing on 27/3/09   

Back to top Go down
 
Guild Outing on 27/3/09
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
OhMyTian - Guild Forum :: CABAL Online :: Screenshots-
Jump to: